Як повернути товар за гарантією?

Повернення товару здійснюється через службу доставки Нова Пошта. Дані для повернення вказуються у видатковій накладній, яка додається до замовлення.

Ви можете повернути товар протягом 14-ти днів і отримати назад гроші, якщо ціла упаковка, сам товар у робочому стані та має товарний вигляд, є всі документи про придбання. 

Що потрібно зробити, щоб повернути покупку:

  • Звернутися до співробітників інтернет-магазину та дізнатися дані для повернення товару або знайти цю інформацію у видатковій накладній
  • Відправити товар через Нову Пошту

Товар не підлягає поверненню, якщо:

  • Товар несправний
  • Його товарний вигляд або його упаковка зіпсовані
  • На ньому видно явні сліди експлуатації

При поверненні товару наші співробітники здійснюють діагностику товару на справність та наявність зовнішніх дефектів, а потім виносять рішення про повернення/незворотність товару. Якщо діагностика виявить брак або несправність товару, тоді ми компенсуємо вартість пересилки при поверненні.

Коли перестає діяти гарантія?

Гарантійні зобов'язання не діють, якщо:

  • є зовнішні дефекти на акумуляторі (сколи, тріщини, пошкоджені контакти чи роз'єми, інші сліди термічного впливу);
  • несправність виникла внаслідок неправильного транспортування, зберігання чи використання;
  • батарея зламалася через потрапляння всередину рідини, комах або інших предметів;
  • несправність виникла внаслідок впливу надзвичайних факторів: пожежі, повені, стрибка напруги в мережі та ін.

Якщо зовнішній вигляд пристрою, його упаковка перебувають у незайманому вигляді, а сам прилад стабільно функціонує, ви можете повернути його протягом 2 тижнів з дня придбання. При цьому необхідно надати сам товар та видані при купівлі документи (товарний чек, гарантійний талон).