Як повернути товар за гарантією?
Повернення товару здійснюється через службу доставки Нова Пошта. Дані для повернення вказуються у видатковій накладній, яка додається до замовлення.
Ви можете повернути товар протягом 14-ти днів і отримати назад гроші, якщо ціла упаковка, сам товар у робочому стані та має товарний вигляд, є всі документи про придбання.
Що потрібно зробити, щоб повернути покупку:
- Звернутися до співробітників інтернет-магазину та дізнатися дані для повернення товару або знайти цю інформацію у видатковій накладній
- Відправити товар через Нову Пошту
Товар не підлягає поверненню, якщо:
- Товар несправний
- Його товарний вигляд або його упаковка зіпсовані
- На ньому видно явні сліди експлуатації
При поверненні товару наші співробітники здійснюють діагностику товару на справність та наявність зовнішніх дефектів, а потім виносять рішення про повернення/незворотність товару. Якщо діагностика виявить брак або несправність товару, тоді ми компенсуємо вартість пересилки при поверненні.
Коли перестає діяти гарантія?
Гарантійні зобов'язання не діють, якщо:
- є зовнішні дефекти на акумуляторі (сколи, тріщини, пошкоджені контакти чи роз'єми, інші сліди термічного впливу);
- несправність виникла внаслідок неправильного транспортування, зберігання чи використання;
- батарея зламалася через потрапляння всередину рідини, комах або інших предметів;
- несправність виникла внаслідок впливу надзвичайних факторів: пожежі, повені, стрибка напруги в мережі та ін.
Якщо зовнішній вигляд пристрою, його упаковка перебувають у незайманому вигляді, а сам прилад стабільно функціонує, ви можете повернути його протягом 2 тижнів з дня придбання. При цьому необхідно надати сам товар та видані при купівлі документи (товарний чек, гарантійний талон).