Федеральна політехнічна школа міста Лозанни відзначилася своїм інноваційним проєктом. Її дослідники презентували модель електричного автобуса.

Така машина працює на акумуляторі й заряджається на зупинках громадського транспорту. На відміну від загальноприйнятих моделей електротранспорту, ці автобуси підключені завжди до електромережі. Вони отримують живлення протягом 15 секунд під час висадки пасажирів. Така "періодична підзарядка" дозволяє автобусам повноцінно працювати цілий день.

Щоб система працювала повноцінно, необхідно поставити на зупинках спеціальні зарядні станції. Це коштуватиме міській владі значно дешевше, порівняно з монтажем електричної системи живлення наземного або підземного типу.

Цей проєкт знаходиться на стадії доопрацювання, адже перед тим, як затвердити його, влада міста має продумати не тільки оптимальне розташування станцій підзарядки, але й передбачити можливі труднощі в процесі експлуатації автобусів (передчасне розрядження батареї, поки транспорт перебуває в пробці тощо).