Дякуємо вченим із Центру сонячної енергії та водневих досліджень Баден-Вюртемберг за розробку однієї з найефективніших літій-іонних батарей.

Погодьтеся, адже ви вже звикли до думки, що батареї швидко зношуються, їх потрібно постійно міняти. Так ось, цю проблему вирішено. Щоправда, поки що у сфері автопрому. В електричному транспортному засобі нові акумулятори збережуть 85% потужності після щоденної зарядки понад 27 років. Це початок нової епохи систем зберігання енергії.

Сьогодні літій-іонні батареї мають найбільший попит. Вони застосовуються як джерело енергії практично скрізь. Не думайте, що вони використовуються лише в електромобілях та накопичувачах енергії. Вони всюди — у наших телефонах, ноутбуках, фотоапаратах тощо. На жаль, такі батареї мають великі недоліки.

На відміну від інших типів батарей, коли літій-іонна батарея повністю розряджається, вона не зможе заряджатися при підключенні стандартної напруги. Ця невдача легко вирішується імпульсом вищої напруги, але це погано позначається на "життя" такого акумулятора. Якщо говорити простою мовою, батарея просто старіє. Причому літій-іонний акумулятор старіє навіть у тому випадку, якщо ним не користуються.

Вчені з Центру сонячної енергії та водневих досліджень Баден-Вюртемберг взяли за основу всі ці недоліки сучасних енергоносіїв та націлені на їхнє покращення.

Енергія – центр сучасного життя. Без неї немає еволюції. Вона дає можливість впроваджувати інновації і сама є предметом цієї. Усі енергетичні концепції тісно пов'язані з використанням відновлюваних джерел енергії.

Робота вчених не була зроблена даремно: у них вдалося зробити компактні літій-іонні акумулятори, які після 10 000 повних циклів зарядки зберігають 85% від вихідної ємності.

Що це означає? Це означає, що електричні автомобілі, які використовують такі батареї, можуть заряджатися щодня протягом 27 років, і не втрачати при цьому свою потужність. На додаток, крім високої продуктивності, такі акумулятори мають короткий час підзарядки.

Ці батареї фінансує Німецьке федеральне міністерство освіти та наукових досліджень, а також Німецьке федеральне міністерство економіки та технологій.

У найближчому майбутньому вчені збираються розробити електроди для великих батарей, які будуть застосовуватись для зберігання енергії вітру та сонця.

Через те, що літій-іонні акумулятори зараз служать основним і найдорожчим елементом електричного транспорту, таке їх поліпшення перетворить електромобілі на досить вигідну покупку і значно підвищить довіру покупців до екологічно чистих засобів пересування.