Перша модифікація літального апарату HB-SIA, спроєктована компанією Solar Impulse, має розмах крил 63 метри, що практично дорівнює розмаху крил Airbus A340, при цьому його вага складає всього 1600 кг. Крейсерська швидкість повітряного судна становить 70 км/год.
Величезні габарити нового надлегкого літака, які можуть перебувати в польоті цілодобово без заправки паливом, стали його головною відмінністю. Крім того, кожен зі зльотів HB-SIA, попри чотири електродвигуни, відбувається в повній тиші.
Проєкт Solar Impulse був створений під опікою Європарламенту, Ради Європи та Єврокомісії для мотивації дослідників та урядів усіх країн на розробку та впровадження екологічно чистих технологій.
HB-SIA є спрощеним варіантом літака на сонячних батареях. Його було створено для тестування інноваційних розробок. Дані, отримані під час випробування прототипу HB-SIA, використовувалися при конструюванні другого варіанта літака під назвою HB-SIB.
Другий варіант літака на сонячній енергії почали будувати 2011-го року. У цьому літальному апараті просторіша кабіна, в якій пілот може розташовуватися горизонтально при тривалих польотах тривалістю 4-6 днів. Крім того, HB-SIB може виносити більше корисного навантаження, ніж перша модифікація. Всі електричні ланцюги HB-SIB приховує гідроізоляція, тому він може здійснювати перельоти в дощову погоду, а резервна система керування підвищує надійність апарату.
Перший прототип створювався на базі існуючих технологій, але для моделі Solar Impulse HB-SIB була потрібна розробка нових матеріалів та технологій виробництва. Компанія Solvay розробила спеціальні електроліти, що збільшують ємність акумуляторів, компанія Bayer Material Sciences дозволила використовувати власні розробки в галузі нанотехнологій, а Decision були надані вуглецеві волокна, легші та міцніші, ніж будь-який раніше використовуваний матеріал.
У березні 2012-го року відсіки лонжерона були доставлені до швейцарського міста Дюбендорфа, де того ж літа почали збирати крила. Літак пройшов ті ж випробування на вібростійкість і міцність, що і перша модифікація HB-SIA. Перший великий політ нового апарату заплановано на травень цього року, а політ навколо земної кулі планується здійснити у квітні-липні 2015 року.